Complimenten - home
Complimenten - intro
Complimentenboek
Complimentenkalender
Complimentenkaart
Gastenboek
Compliment in de media
Reacties en recensies
Complimentendag
Complimenten kunst
Complimenten moeilijk?
Complimenten relaties
Compliment - levensstijl
Twaalf complimenten
Complimentencultuur
Complimenten krijgen
Geloofwaardige pluimen
Zelf waardering krijgen
Gewaardeerd worden
Goed leren luisteren
Complimenten op straat
Complimentenlied
Validation
Complimenten links
Frank van Marwijk
Hans Poortvliet
Boekwinkels
Cadeautip
|
Jippie, hij is er weer!
Het groot complimentenboek
Over Hans Poortvliet
Hans Poortvliet is ruim 25 jaar actief in het bedrijfsleven. Hij bekleedde management- en directiefuncties bij onder andere Amsterdam RAI, het Nederlands Bureau voor Toerisme (Chicago, USA), Steigenberger Kurhaus, Grand Hotel Krasnapolsky, Lido Amsterdam en Performance Solutions in Hoofddorp. Momenteel
is hij ondermeer actief als managing director van de Hospitality Sales & Marketing
Association International HSMAI, eigenaar / oprichter van Waarderingsmanagement.nl, lid van RPI: Recognition Professionals International en is hij een van de weinige ‘Certified Recognition Professionals’ in Europa.
Hans is initiatiefnemer van de Nationale Complimentendag in Nederland die sinds 2003 jaarlijks op 1 maart plaatsvindt. De maatschappelijke aantrekkingskracht daarvan blijkt uit de nog steeds jaarlijks toenemende interesse
voor het evenement vanuit de media en het bedrijfsleven. Ook is het initiatief inmiddels overgenomen in België (2010) en Noorwegen (2011). In oktober 2010 organiseerde Hans met succes het eerste waarderingsmanagement congres in Nederland gevolgd door een tweede editie in 2011. Op 1 maart 2011 initieerde hij de eerste ‘World Compliment Day’.
Inmiddels onderbouwen ook de statistieken uit het bedrijfsleven zijn visie. Zo blijkt maar liefst tweedede van de werknemers zijn of haar baas vanwege gebrek aan waardering te verlaten en kiest eenzelfde percentage klanten voor
een andere leverancier door gebrek aan aandacht. Reden genoeg voor de ontwikkeling- en implementatie van ‘Waarderingsmanagement ‘ waarbij de toegevoegde waarde ervan in relatie tot personeelsmotivatie en loyaliteit, verkoop en relatiemanagement, groei en ontwikkeling inmiddels onmiskenbaar is.
Hans Poortvliet over waardingsmanagement
Meer informatie
Als je belangstelling hebt voor een presentatie over het toepassen van complimenten binnen je bedrijf of
vereniging dan geven wij daar graag meer informatie over.
|
Boeken op onderwerp:
compliment
complimenten
waardering
waarderend onderzoeken
luisteren
|